Isnin, 11 Oktober 2010

adakah dia???

   nie hanya lar reka saja.....

nama ku alessYa...bUdk STPm tau ni...aku anaK bonGsu daripada 9 orang adik_beradik...kiRa nya aku nie anak manja lar...hehe...lagipun kengkawan kat skul slalu geLar aku buDak manJa..walaupun kadang2x ku mare ngan nAma timanGan tu...tp harus lar tabah....pa kes gaduh ngAn kengkawan pasal tu kn??...bUang tym je...urmmm....baru2x nie aku terserempAk ngan sorang paKwe  Kat kedai buku.....kiRanya ciri2x puTera korea idaman ku juga lar..wajahnya ...seDap mata memandang..
bolEh cair oraNg menengoknya...lebih2x lagi pompuan...adui...lesung pipitnya tu...sangat mengoda....sYukur dia tidak perasan aku memerhatikan gerak gerinya..kalau tidak......malunya..nAnti dikata plak syok sendri ataupun di cakap aku ni "perigi mencari timpa"...mana nak letak muka.Malangnya,lepas pertemuan kat kedai buku tu...aku da tak jumpa pakwe tu lagi..macan rindu plak sama dia...HAH???...nanti dulu.,..napa ku berFeEling macam ni ark???...pelik...aku bukan knal dia pun...nama pun tak tau..tup tup....aku rindu kan dia???weh...pa kes ni..arrgggHHH...
3bulan berlalu........aku ngah tunggu kengkawan ku kat kafe...lama gak kengkawan aku nie...dui..lenguh nya lama duduk ni..jaga lar durank nanti...tetiba ..ku terperasaan kan sorang mamat ni....ngah duduk kat kafer jUga...dia sedang busy membaca newpaper...kedudukannya bertentangan nGan tempat ku..aku perhatikan mamat tu....lama....tertiBa ku tersentap.....tak kan pakwe kat kedai buku tu??....dia senYum kat aku..kali dia perasaan aku tenung dia kot...aku membaLas senyumAn nya...sambiL berfikir...adakah dia orangnya???.....


p/s.....akan bersambung...kalo berminat ikuti lar cerita yg selanjutnya...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan